Penghantaran dan Pemulangan Produk
KOS PENGHANTARAN DAN PENGEMBALIAN PRODUK
ANDA BOLEH MEMILIH MANA MANA BARANG YANG ANDA INGINKAN
KOS PENGHANTARAN:
KOS PENGHANTARAN:
KEDAI-ONLLINE mengunakan perkhidmatan POS MALAYSIA BHD (Pos Laju) didalam semua urusan penghantaran Produk yang ditempah dan kos penghantaran ditanggung oleh pihak pembeli seperti mana yang telah ditetapkan semasa urusan pembelian KECUALI area SEREMBAN dan JALAN RAJA LAUT K.L penghantaran adalah PERCUMA.
*Kos penghantaran akan dimaklumkan kepada pembeli semasa atau selepas kami menerima tempahan . Sila Rujuk http://www.pos.com.my (Pos Laju Rate)
Selepas barangan dihantar kami akan memaklumkan No Tracking pos laju melalui email ataupun SMS.
PENGEMBALIAN PRODUK
Produk yang telah dibeli tidak boleh dikembalikan tetapi sekiranya terdapat sebarang kerosakan pada produk ketika pelanggan menerimanya, pihak kami akan menggantikannya dengan produk yang baru atau yang sepadan dengannya dengan syarat kerosakan Produk dilaporkan kepada pihak kami dalam tempoh 10 hari dari tarikh penerimaan barangan.
Produk yang rosak pula mestilah dikembalikan/dipulangkan semula kepada pihak kami dalam tempoh 10 hari selepas aduan kerosakan dibuat.
Produk yang mengalami kerosakan hendaklah dipulangkan semula kepada pihak kami dengan menggunakan Pos Berdaftar bagi mengelakkan produk tersebut hilang semasa proses penghantaran. Pihak kami tidak akan membuat sebarang penggantian jika Produk yang dihantar hilang semasa proses penghantaran.
Anda dinasihatkan memaklum kepada kami butir butir penghantaran seperti dibawah melalui email atau sms untuk memudahkan lagi urusan penggantian produk:
1. Masa Barangan dihantar.
2. Nama Syarikat Pos berdaftar.
3. No Rujukan Penghantaran.